شلوار

شلوارهای مام فیت

به چه شلوارهایی مام فیت گفته میشود؟

شلوارهای مام فیت یکی از سبک شلوار های قدیمی میباشد که با روحیه مجدد و تازه نفس به بازار مد بازگشته است و در دل طرفدارانش های جای خودت تثبیت کرده است که به نو به خود دارای مدل های مختلف اعم از نگین دار، زاپ دار،پاچه خودت و ….است.

این نوع از شلوار ها، مناسب افرادی با سبک سلیقه کژوال میباشد. شلوار های مام فیت شباهت بسیاری زیادی باشلوار های مام استایل دارند.با این تفاوت که گشادی شلوار های مام استایل را ندارند و همانطور که از نامش پیداست فیت بدن میباشد اما به معنای جذب یا چسبان بودن آن نیست.شلوار های فیت در پاچه شلوار تنگ تر و هم در ناحیه ران نیز مام استایل داری گشادی بیشتر میباشد و هم چنین مام استایل حالتی شبیه مخروط را ایجاد می‌کند.

این شلوار ها می‌توان با انواع تیپ لباسی ست کرد،و هم چنین با کتانی رنگ روشن مثل سفید،کفش های پاشنه بلند،تابستانه مناسب و استایل شما راه شایسته و شیک می‌کند.

شلوارهای مام فیت بیشتر مناسبی افرادی هست که داری کمی اضافه وزن هستند به آنها کمک میکند تا فرم پاهای و پهلو و شکم خود را پنهان سازند اما شلوار های مام استایل مناسب افراد سایز بزرگ میباشد.این سبک از شلوار ها را می‌تواند در جنس های جین، کتان ، پنبه ای تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *