شرایط و ضوابط

بند 1>شرایط و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی نیک:

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “نیک” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و مقررات ذیل تلقی می گردد:

  1. 1 خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “نیک” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. 1 اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “نیک” از منابع زیر تامین می‌شود:اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند و اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.
  3. 1 طبق بند دوم فروشگاه اینترنتی “نیک” هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.
  4. 1 فروشگاه اینترنتی “نیک” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، اختلال تجهیزات سخت افزاری دیتاسنتر , اختلال در شبکه شاپرک و غيره) نمی پذیرد.
  5. 1 تمامی تراکنش هایی که بعد از انتقال به درگاه بانکی با اختلال مواجه شود و هزینه از حساب شما کسر شود طبق قوانین بانکی و شبکه شاپرک از 2 الی 72 ساعت به حساب شما عودت داده میشود و از طریق فروشگاه قابل پیگیری نیست .
  6. 1 فروشگاه اینترنتی “نیک” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را که در بخش سیاست حریم خصوصی کاربران به طور کامل توضیح داده شده است را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری های امنیتی متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند لذا از کاربران خواهشمندیم اطلاعات حساب خود را در اختیار شخص دیگری نگذارند .
  7. 1 خدمات و محتويات سايت “نیک”، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد.
  8. 1 كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

بند 2>شرایط فروش و تحویل سفارش:

  1. 2 در صورتي كه فروشگاه نیک به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.
  2. 2 ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.
  3. 2 هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
  4. 2 مدت گارانتي و شرایط ارائه خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

بند 3>شرایط تعویض و مرجوع کالا در فروشگاه آنلاین نیک:

  1. 3 در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش از نظر رنگ و سایز, مناسب نبودن سایز, بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد بدون بوی بدن و عطر, کاملا مطابق بسته ارسالی تا  4 روز (با توجه به شرایط اداره پست ) با هماهنگی امور مشتریان, برگشت کالا امکان پذیر است.
  2. 3 در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه نیک میباشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه نیک باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره های پشتیبانی واتساپ و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست .
  3. 3 بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ ارسال کرده و یا در بخش پنل کاربری به بخش پشتیبانی محصول تیکت بفرستید .شما همچنین میتوانید در کاغذی به صورت کامل علت را یادداشت کنید و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
  4. 3 در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری میباشد و بسته ارسالی از جانب مشتری با نمونه محصول دیگری تعویض میشود.این مورد مرجوعی ندارد و فقط شامل تعویض میشود.
  5. 3 هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها میباشد برعهده خود کاربر میباشد و بسته ارسالی از جانب مشتری با نمونه محصول دیگری تعویض میشود.این مورد مرجوعی ندارد و فقط شامل تعویض میشود.
  6. 3 مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.
  7. 3 درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر و در صورتی که اداره پست بسته را به فروشگاه نیک بازگشت بدهد هزینه ارسال مجدد بسته برعهده کاربر میباشد. برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد.
  8. 3 کالاهایی مانند انواع زیرپوش, بادی و … که دارای کد بهداشتی باشند قابل تعویض و بازگشت نمیباشند.
  9. 3 بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.
  10. 3 در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.
  11. 3 محصولاتی که دارای تخفیف 50 درصد و بالاتر هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.

امید است طبق این قوانین بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شما عزیزان و مشتریان گرامی انجام دهیم تا محصول مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت به دستتان برسانیم.