مد و فشن

لباس های زمستانه

زمستانه زمستون نزدیکه ….

از رگ گردن بهت نزدیک تره…!خودتو واسه به استقبالش رفتن آماده کردی؟؟؟ اصلا میدونی چی باید واسه اومدنش بپوشی؟

نگران نباش من اینجا کنارت هستم تا کمکت کنم بهترین انتخاب داشته باشی،تا زمستون امسال بدرخشی….

پس همراه من باشید.چند تا از لباس‌های زمستونه رو بریم بیشتر باهاشون آشنا بشیم.

هودی

در واقع هودی ها از دسته لباس های زمستانه محسوب میشوند و نوعی از پوشاک به حساب میایند،که مثل پلیور و سویشرت عمل می کند .وظیفه گرم نگه داشتن ما را، در برابر دمای هوای پایین دارد. در واقع هودی یک نوع سویشرت کلاه دار است که معمولاً با جیبهای به صورت مورب در جلو و یا کنار خود که استایلی لش گونه به وجود میاورد،هودی در چند سال گذشته محبوبیب زیادی بین جوانان پیدا کرده است.جنس هوی معمولا از جنس نخ و پنبه است و به صورت جلو بسته زیپ دار یا دکمه به فروش می‌رسد.

شما میتوانید قبل هر انتخاب با شناخت فرم بدن خود اشنا شوید تا انتخابی شایسته داشته باشید.

پافر

پافر انتخاب جذاب و نوع پا دیگری است که خیلی زود در دل طرفدارانش راه پیدا کرده است.پافر ها جلیقه های بلند از جنس بیرونی پلی استر و نایلون هستند؛ جنس لایه داخلی آن ها به طور معمول از جنس پشم شیشه است مانند بادگیر عمل می کند بافر ها در همه محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.پافر ها دارای وزن سبک با خاصیت گرمایشی بسیار بالا هستند.

پافر ها و هودی ها را با چه چیزهایی میتونیم ست کنیم؟

اگر شما طرفدار سبک کژوال هستید ؛پافر و هودی خودتان را با شلوار های جذب، مام استایل، بگ و اس لش میتوانید ست کنید.این شلوارها می توانند از جنس های کتان، پارچه ای یا جین باشند.

ترکیب نیم بوت ها و بوت های بندی و ساق بلند:

ترکیب پافر ها و هودی با شلوار های اس لش و نیم بوت های ساق بلند با بندهایی با فاصله کم مثل (پوتین های سرباز ها) استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند و شما مثل ستاره های هالیودی می‌درخشید،آیا باور ندارید؟! فقط کافیه یه بار امتحانش کنید.

دورس:

دارای شباهت های زیاد و تفاوت های جزئی با هودی است.یکی از تفاوت های چشم گیر آنها جنس پارچه و بافت آنهاست که در زمستان هر دو جز لباس های زمستانه به شمار می ایند. دورس ها از پارچه های نسبتا ضخیم و بافته شده با ماشین های گرد بافت هستند که رویه آن دارای ترکم بافت بالا و پشت پارچه تارهای نخ قابل مشاهده است.انواع پارچه های دورس دو نخ،سه نخ و یا گلکسی است.

تفاوت دیگر و هودی از لحاظ سایز و انداره است هودی ها معمولا ابعاد و سایز بزرگتری نسبت ب دورس دارند.

کمی درمورد ترکیب رنگ ها بدانیم

1. رنگ بنفش با رنگهای های مشکی،آبی کمرنگ،زرد و سفید

۲. رنگ قرمز با رنگهای مشکی،سفید،آبی پر رنگ،نارنجی

3. رنگ سبز با رنگ های زرد،طوسی،مشکی،قرمز

4. رنگ آبی با رنگ های سفید،مشکی،بنفش،صورتی

ترکیب هایی زیبایی را ایجاد می‌کنند.

نکته مهم و شایان به ذکر است در  ترکیب رنگ، رنگ های پر و گرم باید در کنار رنگ های ملایم و آرام(کمرنگ) در کنار یکدیگر قرار گیرند.در ست ها و استایل های زمستانه بیشترین پوششی که به چشم‌ می‌آید و رکن اصلی به حساب می‌آیند کاپشن،هودی،پالتو،بوت و نیم بوت است، و رکن های فرعی،شلوار،بافت، زیر پوش ها هستند.

هم چین اگر سبک سلیقه شما کلاسیک نیز باشد نگران نباشید،در سبک های کلاسیک میتوانید در استایل خود از پوشش های چرمی استفاده کنید مانند کیف ، پالتو، شلوار،بوت های چرمی در ست خود بکار گیرید هم چنان در این ترکیب ها میتوان از تاپ ها در زیر پالتو های چرمی نیز کمک گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *