حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «تنظیمات» اطلاعات خود را ویرایش کنید.در نسخه جدید سایت یک پنل کاربری پیشرفته برای شما طراحی شده است که میتوانید تصویر آواتار خود را در همین صفحه بارگزاری کتید و یا رمز عبور خود را تغییر دهید .

آیا میتوانم بدون ثبت نام از فروشگاه خرید کنم ؟

بله , شما میتوانید بدون نیاز به ثبت نام در سایت از فروشگاه خرید کنید اگر چه حساب کاربری میتواند در خرید بعدی برای شما مفید باشد .  ثبت‌نام در فروشگاه نیک باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.همچنین شما میتوانید بعد از پرداخت اولین سفارش با اطلاعاتی که وارد کردید به صورت اتوماتیک حساب کاربری بسازید .

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید با وارد کردن ایمیل خود پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.در صورتی که شماره خود را وارد کنید میتوانید با رمز یکبار مصرف وارد سایت شوید .

ثبت سفارش

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

سفارشات به طور کلی فقط از طریق سایت و واتس آپ شماره موبایلی که در سایت قرار گرفته ثبت میشود .شما میتوانید به غیر از ثبت سفارش در سایت فقط به شماره 09116844044‏ از ساعت 10 الی 21 در واتس آپ پیام بدهید و ثبت سفارش کنید .

پیگیری سفارش

آیا لازم است که پس از ثبت سفارش، برای اطمینان با فروشگاه نیک تماس بگیرم؟

خیر . پس از ثبت سفارش، پیامکی حاوی کد سفارش و شماره تراکنش پرداختی شما از طرف فروشگاه نیک برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید .

تحویل سفارش

شرایط تحویل کالا در فروشگاه نیک چگونه است؟

پس از ثبت سفارش و ارسال آن توسط فروشگاه به شرکت پست کد رهگیری مرسوله شما در کانال تلگرامی فروشگاه نیک قرار داده میشود .

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله، بعد از هماهنگی با خدمات مشتریان فروشگاه نیک ‌می‌توانید در روز و ساعتی که تعیین می‌کنید کالا‌یتان را دریافت کنید.

ابطال سفارش و برگشت کالا

چطور سفارش خود را تغییر دهم؟ امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بلی، با تماس با خدمات مشتریان امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد.

شرایط بازگشت محصول و بازپرداخت فروشگاه نیک چیست؟

میتوانید ظرف مدت هفت روز از زمان تحویل گرفتن کالای خود , از طریق تماس تلفنی با «خدمات مشتریان فروشگاه نیک» برگشت کالای خریداری شده را از فروشگاه نیک درخواست نمایید . فروشگاه  پس از بررسی درخواست مشتری و دارا بودن شرایط برگشت کالا,کالا را به دست مشتری در سراسر کشور باز میگرداند . وجه پرداخت شده بابت کالا ظرف مدت حداکثر 3 الی 5 روز کاری از زمان برگشت کالا توسط فروشگاه نیک به حساب شما بازگردانده خواهد شد .

پرداخت

مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پرداخت در فروشگاه نیک تنها به صورت آنلاین است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت آنلاین  کالا لازم است.

خدمات مشتریان

برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

خدمات مشتریان فروشگاه نیک، با شماره تلفن ‏01733220330 از ساعت 10:30 الی 13 و از ساعت 18 الی 21 پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد پیغام بگذارید میتوانید از پنل کاربری خود برای ما تیکت ارسال کنید . ما در اولین فرصت پاسخ شما را میدهیم .